loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 64 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی ادعا با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم اسمش عشقه است .-

Download New Music Morteza Pashaei Edeaa

Morteza Pashaei - Eddea

دانلود آهنگ ادعا مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی ادعا
من اونیم که سایه هم نداشت دلش رو توی کوچه جا گذاشت
همون که تو دلش غما رو کاشت غیر از این سکوت چیزی بر نداشت
من اونیم که گریه می کنه همون که بغض و ول نمی کنه
همون که هیشکی باورش نکرد اشک و عاشق رو می کنه
صدام که سر به آسمون کشید دلای عاشق و به این جنون کشید
خدا ببخشه اونو که نموند که قلب سادم و اون به خون کشید
عشق ادعا سرش نشد آخرش نشد که یاد من بره
آسمون و باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره
♫♫♫
من اونیم که خیره رو دره خوشیش و میده.قصه می خره
که حالش از همیشه بد تره دل نمیده و دل نمی بره
کسی که با کسی قدم نزد تو خونه عکسی غیر غم نزد
سری به قلب عاشق نزد اون که رو دلم زخم کم نزد
صدام که سر به آسمون کشید دلای عاشق و به این جنون کشید
خدا ببخشه اونو که نموند که قلب سادم و اون به خون کشید
عشق ادعا سرش نشد آخرش نشد که یاد من بره
آسمون و باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 9,599
  • بازدید کلی : 61,035
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید