loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 119 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد رضا مشیری به نام میدونی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه: محمدرضا مشیری , موزیک: محمدرضا مشیری و احمد ماهیانتنظیم ،میکس و مستر: احمد ماهیان )

 

 

دانلود آهنگ محمد رضا مشیری

—————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohammad Reza Moshiri – Midooni

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mohammad Reza Moshiri – Midooni

—————————–

متن آهنگ محمد رضا مشیری به نام میدونی

میدونی چند روزه میشه تو رو ندیدمت

تحمل این همه دوری نمیومد بهت

ای وای دارم از یاد تو میرم خودم بی خبرم

به جرم دوست داشتنه تو

ببین چی اومد به سرم

میدونی تو روزایی که به تو محتاج بودم درکم نکردی

تو میدونی چقد گفتم دوست دارم تو باورم نکردی

میدونی , تو روزایی که به تو محتاج بودم درکم نکردی

تو میدونی , چقد گفتم دوست دارم تو باورم نکردی

♫♫♫♫♫♫

نه تو عاشقم نبودی نگرانه من نبودی

تو روزایی که میدیدی کمه طاقتم نموندی

نه تو نبودی پناهم نبودی تکیه گاهم

رفتیو بستی چشاتو رو من بدون یه روز میگیره اهم

میدونی تو روزایی که به تو محتاج بودم درکم نکردی

تو میدونی چقد گفتم دوست دارم تو باورم نکردی

میدونی , تو روزایی که به تو محتاج بودم درکم نکردی

تو میدونی , چقد گفتم دوست دارم تو باورم نکردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 9,467
  • بازدید کلی : 60,903
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید