loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 143 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی اشکام جاریه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم اسمش عشقه است .-

Download New Music Morteza Pashaei Ashkam Jariyeh

Morteza Pashaei - Ashkam Jariye

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی اشکام جاریه
دوباره تو قلبم یه حسی اومده نمی دونم چیه شبیه عشقیه
که از روزای دور میمونه یادگار که می گفتم نرو منو تنها نذار
چهرت مثل قلبم شکسته تر شده چشما آروم تر شده هوا بدتر شده
دلم می خواد بگی کجا بودی یه عمر روزای بی منت چجوری سر شده
اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار
می خوام تموم شه انتظار
روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار
بارون شو تو قلبم ببار
♫♫♫
درسته که میشه زمان بی معنیه چه حس خوبیه
همون دلشوره ها همون حرفای خوب تو چشم خیس ما
یه عالم قصه تو صدای بی صدا
انگار یه عالم حرف تو قلبم جمع شده
خدا عشقم شده شبیه اون روزا
بیا با من بیا هنوزم پیشمه تمام نامه ها مثل دیوونه ها
اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار
می خوام تموم شه انتظار
روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار
بارون شو تو قلبم ببار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 9,753
  • بازدید کلی : 61,189
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید