loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 127 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام شاید با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه  : ترانه مکرم ، تنظیم : سینا ملکی ، میکس و مستر : کوشان حداد )

 

دانلود آهنگ علی اصحابی

—————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali AsHabi – Shayad

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali AsHabi – Shayad

—————————

متن آهنگ علی اصحابی به نام شاید

من دیوونه رو ببین، کنارتم
شاید، منو دیگه منو نمیخوای تو
شاید گرفته جامو، عشق اون
شاید، ازم سیری که راحت، داری میگی
که نمیخوای باشم من، کنار تو اصلا
منه دیوونه رو ببین کنارتم
منه دیوونه رو ببین به یادتم
تو نیستی و هر لحظه بی قرارتم
من خاطر خواهتم
منه دیوونه رو ببین کنارتم
تو نیستی و هر لحظه بی قرارتم
منه دیوونه رو ببین به یادتم
من، دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

بعد همه تنهایی ها، دوباره دیدنم بیا
بدون سخته برام، تحمل دلتنگیا
دنیای من عوض شده، از وقتی دور شدی ازم
نمیدونم دلتنگیمو، چطور باید به تو بگم
دلم میخواد این رابطه، برای تو تموم نشه
تموم خاطرات تو، هنوز واسم با ارزشه
منه دیوونه رو ببین کنارتم
منه دیوونه رو ببین به یادتم
تو نیستی و هر لحظه بی قرارتم
من خاطر خواهتم
منه دیوونه رو ببین کنارتم
تو نیستی و هر لحظه بی قرارتم
منه دیوونه رو ببین به یادتم
من دوست دارم

————————–

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 9,471
  • بازدید کلی : 60,907
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید