loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 78 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم اسمش عشقه است .-

Download New Music Morteza Pashaei Vaghty Delam ASheghete

Morteza Pashaei - Vaghti Delam Ashegheteh

دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته
گاهی مثل آهنگ های قدیمی میگم تنها دلیل زندگیمی
آخه عاشقم تا پای جونم انگار نمیشه بی تو بمونم جووونم
تو که میشناسی دیوونگیمو می خوام حرفای ساده بگیمو
با هم راه بریم تا ته دنیا تنها تا ته کوچه دنیا
وقتی دلم عاشقته وقتی که تو قلبت جامه
غصه نخور چشمای تو تا ته دنیامه
از بدیا خسته نشو دنیا بالا پایین داره
چترو ببند من با توام وقتی که چشمات میباره
♫♫♫
گاهی الکی دلشوره دارم عشقم تو دیگه تنها نذارم
دستام دستاتو میگیره محکم
اینجاست که همه حرفامو میگم بازم
تو که میشناسی دیوونگیمو می خوام حرفای ساده بگیمو
آره تو که می دونی حسودم می گم اگه نبودی چی بودم
وقتی دلم عاشقته وقتی تو قلبت جامه
غصه نخور چشمای تو تا ته دنیامه
از بدیا خسته نشو دنیا بالا پایین داره
چترو ببند من با توام وقتی که چشمات میباره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 9,648
  • بازدید کلی : 61,084
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید