loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 118 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس باور با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Amin TM BAX Bavar

 

دانلود آهنگ باور امین تی ام بکس

 

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس باور با کیفیت 128

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس باور با کیفیت320

 

 

متن اهنگ باور امین TM BAX

با تو تو لحظم چشمامو بستم
میرم و میرم با تو تنها بدون مقصد
میزنه نبضم به خاطر تو فقط
حتی یه درصد نمیشه گذشت ازت
همین که هستم کنار تو بسه برام
پر شده از تو هوام
داشتن تو آخره آخره آرزوهای منه
شنیدن اسم تو دلم و از جا می کنه
داشتن تو آخره آخره آرزوهای منه
شنیدن اسم تو دلم و از جا می کنه
♫♫♫♫♫♫
بین تو قلبم نمی خواد اصلا
خودم و گم می کنم وقتی تو دور بشی از من
میزنه نبضم به خاطر تو فقط
حتی یه درصد نمیشه گذشت ازت
همین که هستم کنار تو بسه برام
پر شده از تو هوام
داشتن تو آخره آخره آرزوهای منه
شنیدن اسم تو دلم و از جا می کنه
داشتن تو آخره آخره آرزوهای منه
شنیدن اسم تو دلم و از جا می کنه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 9,494
  • بازدید کلی : 60,930
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید