loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 66 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی عاشق ترین با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم اسمش عشقه است .-

Download New Music Morteza Pashaei ASheghtarin

Morteza Pashaei - Asheghtarin

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی عاشقترین
از ترس اینکه شاید تو دیگه دوسم نداری قلبم مریضه
این گریه کردن معنی نداره اشکام رو شونت باید بریزه
آرامشم شو حالم خرابه غیر تو دیگه کاری ندارم
تنهاترینم تنها بیا که تنهایی هامو تنها بزارم
با اینکه عطر پیرهنم میمونه روی پیرهنت
یادت نمی مونه منو وقتی همه میشناسنت
عاشقترینتم عاشقترینتم
با من غریبی می کنی کار عجیبی می کنی
میگی شروع رابطه س عشقم این عشقه یا هوس
عاشقترینتم عاشقترینتم
♫♫♫
هیچ وقت نمیشه تو این هیاهو از حال چشمات سر در بیارم
فکر منم باش امشب دوباره چشمام میسروزه سر درد دارم
من خواب دیدم بارون گرفته تعبیر خوابم باید تو باشی
این جاده شاید با من شروع شه اما هنوزم تو انتهاشی
با اینکه عطر پیرهنم میمونه روی پیرهنت
یادت نمی مونه منو وقتی همه میشناسنت
عاشقترینتم عاشقترینتم
با من غریبی می کنی کار عجیبی می کنی
میگی شروع رابطه س عشقم این عشقه یا هوس
عاشقترینتم عاشقترینتم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 9,771
  • بازدید کلی : 61,207
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید