loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 115 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رستاک تنهایی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Rastak Tanhaei

143913432831661326rastaak-tanhaee-c

دانلود آهنگ تنهایی  رستاک

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Rastaak – Tanhaee

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Rastaak – Tanhaee

 

 

 

متن آهنگ رستاک به نام تنهایی

دیشب که خوابت برد

فهمیدم شب های تنهایی چقدر سخته

اون که تو رو می بینه آرومه

اون که تو رو می فهمه خوشبخته

دیشب که خوابیدی دعا کردم

حالت شبیه حال من باشه

اونقدر دیوونم که حق دارم

این عشق تنها مال من باشه

هر لحظه با من باش

با من باس تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمی بینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

هر لحظه با من باش

با من باس تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمی بینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

♫♫♫♫♫♫

هر لحظه با من باش

با من باس تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمی بینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

هر لحظه با من باش

با من باس تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمی بینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

هر لحظه با من باش

با من باس تنهایی عذابه

عاشقت بی تو یه شب راحت نمی تونه بخوابه

اما تو که خوابی نمی بینی چقدر حالم خرابه

حالم خرابه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 397
  • بازدید سال : 9,767
  • بازدید کلی : 61,203
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید