loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 126 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی حس جدید با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم اسمش عشقه است .-

Download New Music Morteza Pashaei Hesse Jadid

Morteza Pashaei - Hesse Jadid

دانلود آهنگ حس جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی حس جدید
بازم به یه لبخند دل بسته دلم آواره ساده وابسته دلم
آهسته دلم از دست دلم
مجنون پریشون دیوونه دلم هرجایی که میرم می مونه دلم
می خونه دلم می خونه دلم
دل من سر به راه نمیشه عاشقه همیشه
میگم آخه بسه میگه آخریشه
دل من با خودم غریبه س باز می مونه بی کس
خسته میشم از بس بی حواس سادس
♫♫♫
این حس جدیدو دوست داره دلم
حالش بده انگار بیماره دلم عاشق شده باز بیکار دلم
پیش یکی دیگه باز گیره دلم با من مثل هر روز درگیره دلم
آرامش من زد زیر دلم
دل من سر به راه نمیشه عاشقه همیشه
میگم آخه بسه میگه آخریشه
دل من با خودم غریبه س باز می مونه بی کس
خسته میشم از بس بی حواس سادس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 9,612
  • بازدید کلی : 61,048
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید