loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 127 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی هم نفس با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم اسمش عشقه است .-

Download New Music Morteza Pashaei Hamnafas

Morteza Pashaei - Hamnafas

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی همنفس
بگو بگو همنسفم تو بگو چرا دیگه با دلم راه نمیای
قهر می کنی میری تنها میشم هیچجوری هم که کوتاه نمیای
بهونه میگیری میگیره دلم تا میبینی که پیش تو گیره دلم
میری که بگم نرو عاشقتم میری که بدونی اسیره دلم
مگه نمی دونی درگیر عاشقی ام نمی دونه که یادم رفته کیم
نمی دونی تکه کلام منی نمی تونی از من دل بکنی
بیا که هوا پسه تو دل من بیا که شده جادو دل من
♫♫♫
دوست دارمت نمی گم که نری خوب بلدی دلمو ببری
حیفه نگاه نکنی تو چشام خنده نمی مونه روی لبام
هیچی رو دیگه بهونه نکن این دل پاکو دیوونه نکن
از تو به من یه اشاره بسه تا دل من به جنون برسه
مگه نمی دونی درگیر عاشقی ام نمی دونه که یادم رفته کیم
نمی دونی تکه کلام منی نمی تونی از من دل بکنی
بیا که هوا پسه تو دل من بیا که شده جادو دل من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 9,621
  • بازدید کلی : 61,057
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید