loading...
بروزترین سایت آهنگ
Admin بازدید : 109 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی خجالتی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم اسمش عشقه است .-

Download New Music Morteza Pashaei Khejalati

Morteza Pashaei - Khejalati

دانلود آهنگ خجالتی مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی خجالتی
چی می خوای از دلم چجوری راحتی
چیه تو چشمای توی خجالتی نکنه باز بگی تو رو دوست ندارم
دل من عاشقه دل تو با منه دیگه نذار چیزی دلتو بشکنه
مگه چی کم داره واسه تو کم بزارم
من به تو دلخوشم نرو خیلی دوست دارم تورو
پای تو انتهای جون عمر منی پیشم بمون
بد به دلت نذار بیاد قربون اشک و گریه هات
جون منو ازم بگیر زندگی کن برام نمیر
♫♫♫
حال و هوای من به سرت اومده تموم عاشقی چشاتو نم زده
نذار به سادگی دلت ازم بگیره
بذار تموم اون با تو سفر کنه نشه یه ثانیه نباشی سر کنه
می دونی میدونم قصه مون بی نظیره
من به تو دلخوشم نرو خیلی دوست دارم تورو
پای تو انتهای جون عمر منی پیشم بمون
بد به دلت نذار بیاد قربون اشک و گریه هات
جون منو ازم بگیر زندگی کن برام نمیر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 9,540
  • بازدید کلی : 60,976
  • کدهای اختصاصی
    گوگل پلاس
    با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید